ღ ღ ღ دلتنگمــــــ ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

シンプル のデコメ絵文字 این روزها سخت از هر انگشتم یک هنر می بارد... シンプル のデコメ絵文字

シンプル のデコメ絵文字 شب ها می بافم خیالت را... シンプル のデコメ絵文字

シンプル のデコメ絵文字 روزها می کشم دردهای نبودنت را...シンプル のデコメ絵文字

シンプル のデコメ絵文字 و غروب ها هم وای غروب ها シンプル のデコメ絵文字

 シンプル のデコメ絵文字 می رقصم با ساز "دلتنگی هایم"...!!! シンプル のデコメ絵文字

 

 

 ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字 آدم گاهی چه گرم می شود ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字 به یک ” هستـــــــــــــــــــــم ”゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字 به یک ” نتـــــــــــــــــــــــ ـرس ”  ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字 به یک ” نـــــــــــــــــــــــو ازش ” ! ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字 به یک ” آغـــــــــــــــــــــــ وش” … ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

 

 傻胖脸0001 عــشــقــمــ دوست دارمـــ 傻胖脸0001  

 



نظرات شما عزیزان:

آریسا
ساعت0:24---9 خرداد 1393

اخم می کنم

تا ببینی جدی شدم.

چرا اینگونه سراغم می آیی؟

من به تمنای گریه ات نیست،

که تا سال ها،

تا قرن ها،

تا پایان تلخی،

زیر این خاک سرد،

قصد خفتن کرده ام.

معرفتی مانده اگر

یا سر سوزن قلقلکی از بهار گذشته،

برای من،

لبخند بزن ،لبخند !!
پاسخ: ممنونم از حضورت عزیزم.



sirvan&farzane
ساعت19:37---21 ارديبهشت 1393

azizam vebloget kheili naze


پاسخ:



sirvan&farzane
ساعت19:35---21 ارديبهشت 1393
عزیزم وبلاگت عالیه خیلی خوشگله


پاسخ: مرسی عزیزم .... آدرس وب بذار لینکت کنم ...


ترلان
ساعت1:13---14 ارديبهشت 1393

خدایا از تو دلگیرم...

گفته بودی حق انتخاب داری...

پس چرا انتخابم درکنارم نیست...


پاسخ: لایک عزیزم.

خُدایـــا ...

کاش به جای رفتنِ اینـــ همه آدم هــــا ...

تـــو می آمـــدی ... 



emad
ساعت10:01---1 ارديبهشت 1393
من عاشــــــــــــــــقتم نفسم. مرســـــــــــــــي
پاسخ: خواهش عزیز من ... دیوونتم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ سه شنبه 17 فروردين 1393برچسب:,ساعت 10:37 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |